Thursday, April 29, 2010

Little Sofea......It's all about customizing


Dear all,

Welcome to Little Sofea Collection & Thank you for dropping by....

I'm a proud Malaysian WHAM who's into baby wearing....woman's fashion...kids fashion...breastfeeding....& anything to do with women, babies & toddlers. I do a lil'bit of tailoring myself.....Malay traditional clothes /DIY baby carriers/kids clothes....u name it....

My passion started when i was pregnant with my first baby (6 years ago). I suffered from a very bad pregnancy allergy due to a serious gastric & morning sickness. Hubby advised me not to work & be a stay @ home mum. So tired & bored without nothing to do...i enrolled myself for a Diploma in Ladies Tailoring class in KL when my newborn were about 4 months old..

So that's the story about me.....

********************************************************


Salam semua,

Selamat datang ke Little Sofea Collection & terima kasih kerana sudi singgah di blog yang tidak seberapa ini.

Saya seorang ibu yang bekerja dari rumah. Saya sangat minat tentang gendongan bayi, fesyen wanita & kanak2....penyusuan ibu & apa2 yang berkaitan dengan wanita, bayi & kanak2. Saya juga menjahit pakaian wanita & kanak2 & DIY gendongan bayi...sebut saja...semua ada...

Minat saya bermula apabila saya mengandungkan anak saya yang pertama (6 tahun yang lalu). Oleh kerana saya mengalami alahan semasa mengandung yang amat teruk akibat gastrik, suami saya menasihati saya supaya duduk di rumah & menjadi ibu sepenuh masa. Jadi saya mengikuti kursus Diploma Pakaian Wanita di KL semasa anak sulung saya berumur 4 bulan.

Jadi inilah cerita saya.....




1 comment:

  1. let me be the first follower on ur list ek? hehehe.. akak pun ada blog gak.. tp blog biasa jek laa.. itu pun tak gak update2 lagi.. later2 laa ingat.. sbb tgh bz giler.. hehe

    ReplyDelete